Which is more reasonable between the two? Vol. Sex and relationship approach..

1,903
12
Joined Apr 10, 2010
Date - to - sex

or

sex - to -date


I came across this conflict recently. I get both sides of the argument, but which is more practical? I'm not the type to buy a car off the lot without a test drive and shorty ain't the type to give away a free sample if I ain't willing to by the whole yadig in the first place... ya dig?
 

SteveSteve72

Staff member
13,051
9,874
Joined Jan 3, 2009
This is just my opinion but you never want to marry a girl that gives it up on the first date.  My vote is for date-to-sex unless your just looking to get laid then who cares, sex-to-see you later.
 
1,903
12
Joined Apr 10, 2010
This is just my experience, you never wanna fall in love with a chcik and find out the sex game is weaksauce cuz then you're SUCH as %@+ hole if you let that be any of the straws that end up breaking the camel's back
 
8,138
938
Joined Dec 29, 2008
could go either way really, say you're really diggin a girl and you hang out and then eventually date and whatnot then you get to that point, and then say you're just lookin to smash and then you actually end up liking that girl

so to answer your question, there really is no practical answer, kinda just whatever happens happens
 
10,364
32
Joined May 9, 2006
Originally Posted by needsomejays

could go either way really, say you're really diggin a girl and you hang out and then eventually date and whatnot then you get to that point, and then say you're just lookin to smash and then you actually end up liking that girl

so to answer your question, there really is no practical answer, kinda just whatever happens happens
I guess. What if she domes you up on the first date though? 
 
8,138
938
Joined Dec 29, 2008
Originally Posted by raptors29

Originally Posted by needsomejays

could go either way really, say you're really diggin a girl and you hang out and then eventually date and whatnot then you get to that point, and then say you're just lookin to smash and then you actually end up liking that girl

so to answer your question, there really is no practical answer, kinda just whatever happens happens
I guess. What if she domes you up on the first date though? 
all depends on you and the girl really
 

flocka

Banned
128
10
Joined Apr 3, 2010
she aint gonna let you test drive it if she know you cant afford it anyways
 
17,085
1,018
Joined Jan 8, 2005
Date to sex.

Why would anyone want to play Madden on "Easy Play". You want a fun challenging experience. Play the game on All Madden.
 
2,295
670
Joined Nov 1, 2009
eh
I see both sides, but if the physical aspect of a relationship isn't poppin then  it's a no go

good sex - date
 
42
10
Joined Mar 7, 2010
id say date-to-sex.....u can appreciate a girl more if she makes u work a lil 4 it

a girl that is giving it up 2 u b4 yall get 2gether is probably a girl u dont really wanna b in a relationship wit IMO
 
1,831
11
Joined Dec 29, 2004
date-to-sex

I've done the sex-to-date before and it just makes things complicated.. I see sex as an added bonus to an already well grounded friendship/relationship.
 
6,797
10
Joined Aug 3, 2009
It can go both ways really, it all depends on what happens after the sex. Women are just like us and want sex just as bad so it can happen early or they can play the waiting game.
 
11,797
630
Joined Jan 10, 2010
Originally Posted by BDaBoss



a girl that is giving it up 2 u b4 yall get 2gether is probably a girl u dont really wanna b in a relationship wit IMO
Why not? why not just chalk it up to her liking you and wanting to smash? You think her making you wait makes her a "lady"?
 
31,477
1,912
Joined Sep 16, 2003
Originally Posted by RL Treyce

It can go both ways really, it all depends on what happens after the sex. Women are just like us and want sex just as bad so it can happen early or they can play the waiting game.
Exactly.
 
42
10
Joined Mar 7, 2010
Originally Posted by mondaynightraw

Originally Posted by BDaBoss



a girl that is giving it up 2 u b4 yall get 2gether is probably a girl u dont really wanna b in a relationship wit IMO
Why not? why not just chalk it up to her liking you and wanting to smash? You think her making you wait makes her a "lady"?
no it dont have to be they can be a "lady" either way but IMO if i girl giving it up to u that quick then she can give up someone else they same way

but hey all girls lie n cheat anyway
 
6,797
10
Joined Aug 3, 2009
Nah man there are cases when you meet someone and you act outside of your normal self, that goes for men and women...
 
11,797
630
Joined Jan 10, 2010
Originally Posted by BDaBoss

Originally Posted by mondaynightraw

Originally Posted by BDaBoss



a girl that is giving it up 2 u b4 yall get 2gether is probably a girl u dont really wanna b in a relationship wit IMO
Why not? why not just chalk it up to her liking you and wanting to smash? You think her making you wait makes her a "lady"?
no it dont have to be they can be a "lady" either way but IMO if i girl giving it up to u that quick then she can give up someone else they same way

but hey all girls lie n cheat anyway
I feel you..but a ho' can flip the script on you to make herself seem like a "lady"

everyone is different...
 
42
10
Joined Mar 7, 2010
Originally Posted by mondaynightraw

Originally Posted by BDaBoss

Originally Posted by mondaynightraw

Originally Posted by BDaBoss



a girl that is giving it up 2 u b4 yall get 2gether is probably a girl u dont really wanna b in a relationship wit IMO
Why not? why not just chalk it up to her liking you and wanting to smash? You think her making you wait makes her a "lady"?
no it dont have to be they can be a "lady" either way but IMO if i girl giving it up to u that quick then she can give up someone else they same way

but hey all girls lie n cheat anyway
I feel you..but a ho' can flip the script on you to make herself seem like a "lady"

everyone is different...
yea good point....like i said jus dont trust non of em
 
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now