WOMAN SAYS LOVE HANDLES SAVED HER LIFE

3,991
13
Joined Dec 25, 2007


yeah she fat, but handles on a 'thick' chick is appreciated. keep them from running from the d.
 

jackiechizzan

Banned
1,918
10
Joined Jun 21, 2006
Frazier also told the newspaper that she had been "hollering" that she wanted to lose weight. She now said "I want to be as big as I can if it's going to stop a bullet."



 

homer

Banned
534
10
Joined Aug 5, 2007
Pic is funny cuz you know the newscasters asked her to pull em out for the pic.  Watch her die of a heart attack though.
 

antonlavey

Banned
28,287
861
Joined Oct 13, 2008
Originally Posted by Homer

Pic is funny cuz you know the newscasters asked her to pull em out for the pic.  Watch her die of a heart attack though.
This would be irony at its finest.


This thread as you see, isn't about religion or race Homer.
  
 
14,400
241
Joined Feb 5, 2009
Broads who are waaaaaaaaay past thick UNAPPRECIATION!
No way I would try to handle THAT love!
 

club29

Banned
6,725
13
Joined Sep 25, 2008
^ Club29 baby


i have many heavy-set friends and aquaintances. theyre great people, really they are.

i just find it so....yuck.
 

homer

Banned
534
10
Joined Aug 5, 2007
Originally Posted by AntonLaVey

Originally Posted by Homer

Pic is funny cuz you know the newscasters asked her to pull em out for the pic.  Watch her die of a heart attack though.
This would be irony at its finest.


This thread as you see, isn't about religion or race Homer.
  
Owww.  That's whats up.  What region is her titty located though? broad gotta take showers with a garmin gps to find her body parts.
 
1,802
20
Joined Dec 23, 2006
Originally Posted by AntonLaVey

http://www.cbsnews.com/stories/2010/02/23/ap/strange/main6235651.shtml


Or maybe if she was skinny, the bullet would have missed her altogether. Women always making excuses for being fat...smh.  

Frazier also told the newspaper that she had been "hollering" that she wanted to lose weight. She now said "I want to be as big as I can if it's going to stop a bullet."

I bet no dude in here would tell that to a girl.
 
1,108
10
Joined May 14, 2004
It's ashame, a woman gets shot and they turn the whole thing into a comedy. The title, to the picture, to the quotes, smh. I'm sure it's a good laugh but she definitely ain't in on it.
 

antonlavey

Banned
28,287
861
Joined Oct 13, 2008
Originally Posted by F A Y B A N

It's ashame, a woman gets shot and they turn the whole thing into a comedy. The title, to the picture, to the quotes, smh. I'm sure it's a good laugh but she definitely ain't in on it.
Who here likes a good story about a bridge?

  
 
1,108
10
Joined May 14, 2004
Originally Posted by AntonLaVey

Originally Posted by F A Y B A N

It's ashame, a woman gets shot and they turn the whole thing into a comedy. The title, to the picture, to the quotes, smh. I'm sure it's a good laugh but she definitely ain't in on it.
Who here likes a good story about a bridge?

  
?
 
Top Bottom