+ + CELEBRITIES WEARING HEAT (VOLUME 03) + +

279
11
Joined Apr 30, 2006
^actually...that's a world renowned fashion designer............
I get money, money I got...

Changing the world? Yeah I'm doing it, I just don't show it off to get praise, eff ya'll...
 
789
11
Joined Mar 1, 2006
This thread should just be for sneakers again, not certain celebs wearing crooks and alife etc, just my opinion. There was a lot of that in vol 2.


0]
PositiveEducationActivatesConstantElevation
R.I.P BOGLE//R.I.P ODB
 

mavrx

Banned
286
10
Joined Sep 22, 2003
Quote:[hr][/hr]^actually...that's a world renowned fashion designer............[hr][/hr]
TeamCowboysWINNING IS OUR BUSINESS
EquipoTRIcolor​
 
83
10
Joined Jun 20, 2007
Hopefully this post will take off and get way better but this is what I got....



"N****S is mad cuz I get more butt than ash trays" - biggie
 
45
10
Joined Mar 13, 2007
heres a few i found. some upcoming ugly spizikes....
Fat Joe

Terry Kennedy

Spike

Bow Wow
 
8,692
1,967
Joined Jan 3, 2005
How yall gonna have a celeb post spelled right?
Crushed-out Heavenly
-Heaven aint got a Jesus if I aint fly.
 
3,795
9,546
Joined Dec 29, 2003
Every pic so far is from the last volume. (Except maybe the Spike/Bow Wow)

I say you ask to delete this one, and start a new one with the title......."Pics of celebrities wearing gear NTers would wear."

a. This would be more appropriate.

and

b. For all the dudes who whine about what's "heat" and what's not.

Just my opinion.
What happened to the good ol' days.......?
 
11,613
140
Joined Aug 20, 2005
:wow:
[hr][/hr]
TEAMlateNIGHT
>WE NEVER SLEEP<
think of crime when I'm in new york state of mind.
 
1,434
399
Joined Feb 4, 2005
lol that wale pic is tight....
AKA Kelz
Looking For:
Penny Foams SZ 6.5 or 7
Penny 2s Sz 6.5 or 7
Nike Air Bakins (Red or Blue) Sz 6.5 or 7
 
78
10
Joined Aug 10, 2006
smh..Wale doesn't count...he's a sneakerhead!
(er...i dunno if all you cool kids still use that term...)
"blahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblah"
-Everything on the radio & most rappers period
 
11,551
2,059
Joined Sep 28, 2004
^or anything resembling any sort of SHOE. lol

why not have it , celebrities wearing shoes, aka post any photo available
 
22
10
Joined Jul 26, 2006
^LMAO

that pac picture and the one after just shut this post down

p.s. what happened to volume 2?
<b>badly wanted:
all sizes 10-11
*air force one low co.jp lakers colorway
*3m snakes
*wheats
*hong kongs
*black/cement iii
*atmos safari airmax87
*flaxes</b>
 
14,265
10,089
Joined May 6, 2007
OMFG Yessssss^^^^^ forget the shades Yay should have had Harry try on the Jordans he was rockin, that pic would have been a classic
Team Pacific Northwest​
 

itsaNYthing

formerly crazyflipxnyc
6,238
889
Joined Jan 21, 2006
TK with the Maize VII's is the most normal looking fit I ever seen him wear. TI is that dude but smh @ Fab's fits
Lemme know if you got any cool Forces in a 10.5. Thanks.
 
Top Bottom