HYPETHETIC: HYPERSTRIKE WOVEN AF1

17
10
Joined Aug 18, 2006
hi guys, just wanna share with u, my latest custom " HYPERSTRIKE WOVEN AF1". this pair is obviously inspired by the woven af1 done by MO.
Definitely a RARE sneaks in AF1 series....

as usual, the whole sneaker was ripped off, then glued followed by stitched to achieve maxi durability n wearability.
materials used were 3M fabric n highlighter orange fabric.
the woven pattern was hand woven by myself.

actually i'm still in the process of doing the other side of the sneak.
Soon, these woven af1s will be on sale at my webby www.hypethetic.com
Order to make basis ...
do pm me if u wanna pre-order.

appreciate if there's any comments...
enjoy! :wink:

*** WOVENS READY FOR ORDERS VIA MY WEBBY***
www.hypethetic.com
 

two many

Banned
96
10
Joined Sep 29, 2006
thats sickkkkk.
"I been in this game for years, it made me a animal
It's rules to this 'ish, I wrote me a manual"
 

fongstarr

Banned
394
10
Joined Oct 18, 2007
There is some serious talent in this forum. Just when you though every custom has been done, you get surprised. Dope work and unbelieveable craftsmanship! Props dude......

If you do a black on black woven with like some colored laces, that would be fire......
- Fong$tarr



E-mail: Fongstarr@hotmail.com
Member since: January 26, 2003
GO GSW!!!
 
290
10
Joined Feb 28, 2005
omg....

not likin the colors but DAMN. this is definately one of the most amazing things ive ever seen
team916
W A N T E D​
Highlight >AM 95 Juventus and Mita, AM 97 Kashima, Puma Clyde Orange, Jordan I metallic Silver< 9.5-10 Of course.​
 
3,078
184
Joined Apr 18, 2005
You did a helluva good job on these. Definitely an outstanding piece of work.
Az Obicham Maratonke​
Go Sabres!
Lets go Buf-fa-lo!
 
112
10
Joined Aug 5, 2002
HOLY CRAP! i saw the first pic n was like man this dudes tryin to take credit for someone elses shoes lol.
but damn man that is some serious skill!
PM sent
THREE00ZEEX@YAHOO.COM[/email] - WANTED size 13-14:
Air Max 1 Atmos SAFARI
Air Max 1 NL white/grey CEMENT
Air Max 97/360 hybrid UNION
Harris Tweed FOOTSCAPES
 
1,488
10
Joined Jun 11, 2006
woah crazy customs good job
teamautobot​
T R A N S F O R M E R S
Quote:[hr][/hr]What?!?!? I could rub one out while looking through a keyhole at a damp newspaper clipping in a smoke filled room with an eye patch on. [hr][/hr]
 
8,317
724
Joined Apr 22, 2007
Holy **** , the 3m simply killed it,

Best customs I've seen on the Sneaker Art Forum.
 
526
11
Joined Mar 9, 2006
Those are absolutely amazing...great work
TeaM​
GE ORGIA SOLE
Member #2 - Sole Snatcher
Gwinnett County Division​

Stay true to yourself...and your kicks!​
 
Top Bottom