NT BARBERS: Hair Splinters UNAPPRECIATION.

Discussion in 'General' started by gflower8, Feb 27, 2009.

  1. gflower8

    gflower8

    1,336
    44
    Joined
    Sep 10, 2005
    how do yall deal with this? [​IMG]
    i get them every time i cut someone up. they're so irritating and sometimes they hurt like +%#%%. its hella nasty too, just the thought of someoneelse's hair stuck in your skin [​IMG]
    is there a way to prevent these? i would assume not except to wear some rubber / latex gloves but that might seem kinda [​IMG]

    i have one hair splinter right now in my thumb that i cannot manage to take out [​IMG]
     
  2. black entourage inc

    black entourage inc

    987
    46
    Joined
    Oct 30, 2007
    hmm. that sucks man. i just cut my hair like 5 minutes ago, but i guess it would really suck if my hair got caught in my skin
     
  3. lex rockhead

    lex rockhead

    268
    10
    Joined
    May 29, 2007
    I was [​IMG][​IMG][​IMG] when i read what a "hair splinter" is. Thats really nasty tho i aint even kno thishappened.
     
  4. indiespice

    indiespice

    842
    10
    Joined
    Jul 10, 2008
    never happened to me either [​IMG]
     
  5. its labrev

    its labrev

    2,074
    51
    Joined
    Apr 16, 2006
    Who you be lining up, Porcupines? [​IMG]
    I never had this happen to me, or ever heard of it happening.
     
  6. lurkin2long

    lurkin2long Banned

    8,668
    53
    Joined
    Nov 30, 2007
    edit.........

    never heard that from a barber before
     
  7. h3h45

    h3h45

    466
    10
    Joined
    Dec 1, 2007
    you're not a barber tho....or are you?
     
  8. pr1nts

    pr1nts

    965
    10
    Joined
    Mar 10, 2006
    [​IMG] i didn't even know this was possible.
     
  9. mateen cleaves

    mateen cleaves Banned

    10,244
    12
    Joined
    May 12, 2008
    never heard of this
     
  10. pretty 80s baby

    pretty 80s baby

    63
    10
    Joined
    Apr 3, 2005
    [​IMG] at you being the only one in America that gets hair splinters
     
  11. sylvestermcgrizzly

    sylvestermcgrizzly

    8,653
    618
    Joined
    Mar 5, 2005
    thats crazy...[​IMG]
     
  12. freshhh

    freshhh

    1,009
    10
    Joined
    Nov 18, 2004
    [​IMG]
     
  13. retro23j

    retro23j

    6,623
    308
    Joined
    Jan 7, 2002
    [​IMG] I thought I was the only one...

    I get one like every other time I cut my hair on the side of my thumb
     
  14. davidisgodly

    davidisgodly

    3,183
    13
    Joined
    Aug 5, 2004
    Yup, very familiar with this. I usually don't notice it until after a shower and I find a prickly place on my arm. I gets them out w/ my fingernail.
    Not that serious to make a un-appreciation post about....


    Giving bad haircuts pisses me off.
     
  15. litlbibby

    litlbibby

    741
    10
    Joined
    Jul 19, 2006
    [​IMG]
     
  16. gflower8

    gflower8

    1,336
    44
    Joined
    Sep 10, 2005
    damn i've never got one on my arm
    nah but i get them all over my damn hands all the damn time
     
  17. collegekicks

    collegekicks

    113
    10
    Joined
    Jan 10, 2004
    def unappreciated [​IMG]

    I was cuttin earlier tonight and caught 2 of em...OD small so I spent like 10 minutes with the tweezers tryin to get em out
     
  18. mf doomer

    mf doomer

    2,817
    12
    Joined
    Jun 10, 2005
    Hair Splinters fam? never heard/been involved with this.
     
  19. ouch my feet

    ouch my feet

    1,595
    10
    Joined
    Sep 7, 2002
    Interesting. I have never heard of these, but there seem to be a couple other topic online about them.
     
  20. irocktmacs

    irocktmacs

    2,783
    42
    Joined
    May 25, 2003
    I, too, have never heard of this.

    I assume the hair's gotta be short to begin with, so you get 'em lining someone up?

    Haha, first thing I google'd was this forum about dog groomers talking about getting them from cocker spaniels al the time. [​IMG]
     
  21. gflower8

    gflower8

    1,336
    44
    Joined
    Sep 10, 2005
    unrelated note,
    i just cut up a dude earlier tonight and he traded me a DS with this r4 card for a haircut. [​IMG]

    how much u think i could sell it for? haha i don't know what that r4 card is tho ... ?
     
  22. elnino4530

    elnino4530

    2,478
    12
    Joined
    Jul 2, 2002
    My girl cuts hair in a salon and she always wears flats to work and she ends up gettin hair splinters in her feet every now and then. Has me like [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  23. thagreatj

    thagreatj

    2,998
    10
    Joined
    May 29, 2005
    ? hair splinter?
     
  24. recognize game

    recognize game

    2,028
    10
    Joined
    Aug 19, 2007
    [​IMG]
     
  25. sure lock 510

    sure lock 510

    2,269
    10
    Joined
    Dec 24, 2008
    never heard of such a thing