OFFICIAL 2018-2019 NBA SEASON THREAD - 24K MAGIC IN THE AIIIIIIIIIIIR

Discussion in 'Sports & Training' started by erupt, Oct 12, 2018.

  1. Warriors

    51.7%
  2. Rockets

    4.4%
  3. Celtics

    13.9%
  4. Sixers

    5.0%
  5. Raptors

    2.8%
  6. Lakers

    15.6%
  7. The Field

    5.6%
  8. Cavaliers

    1.1%
  1. hardens beard

    hardens beard

    9,576
    14,206
    Joined
    Jan 23, 2015
    A645F557-1541-4E9F-854E-B2F978A558AF.jpeg

    Highest winning % in the history of the league with a minimum 250 games played
     
  2. Only active players I can think of that would be well known players and close to his win % would be TP, Danny Green and maybe Draymond. Curry had bad gs years early on and Klay at least was on the team for one bad season record wise.
     
  3. hardens beard

    hardens beard

    9,576
    14,206
    Joined
    Jan 23, 2015

    Draymond was 4th,
    Danny Green was 8th
    TP was 13th,
    Klay was 16th,
    Patty Mills 21st
    Norman Powell 25th :wow:
     
    antidope likes this.
  4. moe200069

    moe200069

    9,033
    2,709
    Joined
    May 16, 2005
    cuban's gonna let luka be the primary ball handler and make kemba play more off ball. i dont wanna see that happen to kemba.

    random thought but i'd rather see kemba and KD link up somewhere in the east.
     
  5. suavamente

    suavamente

    5,917
    4,231
    Joined
    Jun 11, 2014
    yeah idk if that's gonna get the most bang for your buck with the contract he gonna get

    throwing Bogdan the bag + signing Dragic could be a better plan
     
    moe200069 likes this.
  6. moe200069

    moe200069

    9,033
    2,709
    Joined
    May 16, 2005
    wouldn't surprise me in the least...cuban would probably do anything to have all five of his starters be aryan.
     
    D StaXX and storm2006 like this.
  7. Kembas catch and shoot this year could be an outlier. He’s been really good the past 3 or 4 years before this
     
  8. Been calling for brogdon he’d be such a great fit. I think jalen can still have a role too
     
    suavamente likes this.
  9. '
    Damn, should've known Patty. It makes sense that a lot of the names played on the same team.
     
    antidope likes this.
  10. B Sox

    B Sox

    36,456
    36,267
    Joined
    Mar 31, 2011
    Agreed. He's never really played with a good secondary ball handler either. So it isn't a great sample.
     
  11. B Sox

    B Sox

    36,456
    36,267
    Joined
    Mar 31, 2011
    I never thought the long term fit of DSJ with Luka was actually all that bad, so someone that can kind of be like that, albeit a bit more efficient, would be good for the Mavs. A secondary playmaker is needed.
     
    suavamente likes this.
  12. bballkid11

    bballkid11

    8,601
    6,687
    Joined
    Jan 6, 2009
    @addict4sneakers what do you use to record your workouts?

    I’ve always used my tripod and IPhone and quality is just as good as anything else. But now thinking about an iPad or reasonable priced camera to setup a tripod n record mine and my players.

    Suggestions appreciated

    I’m not s cameraman lol so I don’t need a super dope and high $$ one
     
  13. I got a canon I don’t use. My brother mostly uses it for his stuff. I know these high schools use an iPad but to keep a stack you should be good with an iPhone 10.

    I hate filming stuff cause I’m one of those guys that doesn’t like sharing so I might be the wrong guy
     
  14. If you not wearing a GoPro during team prices you aint doing it right
     
  15. bostoiah

    bostoiah

    4,704
    4,264
    Joined
    May 13, 2013


    Yo how is this even possible....talented as hell
     
  16. N41D

    N41D

    16,624
    1,475
    Joined
    May 31, 2006
    Brogdan is high on my 'want' list. Would be a great fit with Luka... But hard to invest in another guy with injury history when you've already got KP.
    Need another playmaker for sure... But I don't think it was gonna be DSJ long-term.
     
  17. I really need 1-3 with Luka to be able to spot up too. Either the other wing or the point can be the other source of playmaking but I need them to be able to spot up to take full advantage of Lukas skill set
     
  18. spacedoodoo

    spacedoodoo

    20,576
    11,305
    Joined
    Feb 24, 2013


    It’s time.




    E76F7380-6507-4487-B56A-E544C1B3C536.jpeg
     
  19. N41D

    N41D

    16,624
    1,475
    Joined
    May 31, 2006
    My general feeling, too.

    Knockdown spot-up shooter or an elite finisher around the rim. Good with either, but gotta be one or the other.
     
  20. pmatic

    pmatic

    39,134
    13,146
    Joined
    Sep 5, 2010
    Between Carlise, Luka and Porzingis, I don't think the Mavs need to invest in a max-level PG in free agency.
     
  21. moe200069

    moe200069

    9,033
    2,709
    Joined
    May 16, 2005
    :lol::lol::rofl:

    my G what in the world? the universe would crumble, NT would become world war 4, twitter would explode, up would be left, MJ would unretire from baseball
     
    spacedoodoo likes this.
  22. moe200069

    moe200069

    9,033
    2,709
    Joined
    May 16, 2005
    i cant even draw a straight line with a ruler and this cat is out here painting portraits with a basketball...the human mind and ability is incredible.
     
  23. N41D

    N41D

    16,624
    1,475
    Joined
    May 31, 2006
    Theyre not going to lure anybody this offseason that would be worth max dollars anyway, so I agree.

    I’d dig Brogdon, but I’d fully support short-term, 2-year deals and keeping as much flexibility as you can for the next year or two.

    Especially if KP signs long-term, there’s no reason to rush.
     
    B Sox likes this.
  24. equality

    equality

    5,982
    3,861
    Joined
    Oct 8, 2007
    I feel so inferior I could just die right now
     
  25. B Sox

    B Sox

    36,456
    36,267
    Joined
    Mar 31, 2011
    This is pretty much my stance. They have 3 summers to figure out the perfect combo of guys around Luka before having to max him. Giving a long term contract to the wrong guy(s) would be really bad. No issue giving someone like Dragic some decent money on a 1-2 year deal.