Snapchat Glasses FTW or FTL?

Discussion in 'General' started by 23kidd, Sep 27, 2016.

  1. 23kidd

    23kidd

    7,078
    637
    Joined
    Mar 18, 2007
    Waste of money to me, but something cool nonetheless i guess.

    https://techcrunch.com/2016/09/24/more-than-just-specs/


     
  2. johnnyredstorm

    johnnyredstorm

    64,698
    11,128
    Joined
    Apr 5, 2008
    Meh understandable
     
  3. macbk

    macbk

    19,887
    3,937
    Joined
    May 2, 2012
    Essentially just a fashionable GoPro.
     
  4. jay patt

    jay patt

    6,973
    3,430
    Joined
    Feb 5, 2013
    Whoever starts giving people wearing them the Supreme treatment is going to stumble onto a viral gold mine.

    Bangin on my chest b, I have no problems with it for the inevitability of that video
     
    cosmiccoffee9 likes this.
  5. georgehimself

    georgehimself

    4,837
    1,112
    Joined
    Apr 12, 2002
    It'll be used for porn eventually.
     
  6. fozzy badfeet

    fozzy badfeet

    12,652
    2,227
    Joined
    Jul 22, 2012
    I don't even use SnapChat. So pass.
     
  7. dakingii

    dakingii

    5,941
    343
    Joined
    Jul 27, 2006
    Since Snap is pretty big for teens i can see it being a hit in that market. Not as much for adults.
     
  8. sugafree

    sugafree

    2,125
    2,066
    Joined
    Feb 25, 2015
    Grown *** men walking around with Snapchat glasses on......SMH

    I miss the 90s
     
  9. fac3 tak30v312

    fac3 tak30v312

    1,552
    121
    Joined
    Aug 29, 2003
    This is a potential goldmine and a huge invasion of privacy. I wonder if they're gonna eventually be able to record for much long. They look tacky as hell though
     
  10. 6 rings mj

    6 rings mj

    64,243
    11,169
    Joined
    Feb 12, 2006
    People will buy it..
     
    Last edited: Sep 27, 2016
  11. 703 hwy

    703 hwy

    9,716
    1,288
    Joined
    Oct 4, 2007
    FTL
     
  12. 23kidd

    23kidd

    7,078
    637
    Joined
    Mar 18, 2007


    Fast-Forward to 1:55
     
    Last edited: Sep 27, 2016
  13. AEA18

    AEA18

    16,187
    6,131
    Joined
    Feb 25, 2010
    Stupid but all they gotta do is send the glasses to the Kardashians/Hadids and their fans will buy up stock
     
  14. cosmiccoffee9

    cosmiccoffee9

    1,079
    772
    Joined
    Jul 1, 2016
    seriously tho, something about this really turns my stomach...you REALLY need a dedicated apparatus to share the minutiae of your daily life?

    then again, I'm the kind of guy whose blood boils when I see a group of friends out at a restaurant or something all scrolling through their phones. like, you know you have an actual life that you're not living right now, right?

    all that typed, these will sell out fast and be knocked off faster.
     
    Last edited: Sep 27, 2016
  15. fac3 tak30v312

    fac3 tak30v312

    1,552
    121
    Joined
    Aug 29, 2003
    I don't think you're in the target age group. I wonder if it'll be successful though. Imagine the wave of snapchat knockoff apps.. Imagine instagram's version.. I guess they said Google Glasses were just too expensive
     
  16. swagkingcole

    swagkingcole

    581
    158
    Joined
    Oct 11, 2012
    They'll succeed

    They're more fashionable than Google Glass and they're a lot cheaper being only $130 instead of $1500.  People buy $130 glasses now already with no tech in it. 

    Google Glass's ambition was admirable but they were tryna do too much too soon to catch on 
     
  17. gentrification

    gentrification

    3,701
    1,211
    Joined
    Feb 3, 2015
     
  18. young street86

    young street86

    1,048
    54
    Joined
    Feb 18, 2008
    Goldmine.

    Damn I wish I thought of snapchat :lol:

    Its a pretty cool idea honestly. not my thing but I can feel it.
     
  19. macbk

    macbk

    19,887
    3,937
    Joined
    May 2, 2012
    DistractaGone - Find Focus Fast
     
  20. cosmiccoffee9

    cosmiccoffee9

    1,079
    772
    Joined
    Jul 1, 2016
    that's ******* sad if you have that little self control...it's legit addiction territory.

    like I said the first time tho, I can't hate on the profit.