NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › RIP Backpage (2009-2017)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

RIP Backpage (2009-2017) - Page 18  

post #511 of 618
Quote:
Originally Posted by a55a5in11 View Post

Any if y'all ever hit up an Asian massage place

One of my co-workers goes all the time dude has been trying to get me to go with him lol.
Seattle Seahawks, Los Angeles Lakers, LA Angels, USC Trojans

Arkansas Razorbacks, Chelsea FC, Anaheim Ducks, Syracuse Orange

@JCMojica24, XBL & PSN: JohnnyDrama1234

NTWT "Back In My Day"
Seattle Seahawks, Los Angeles Lakers, LA Angels, USC Trojans

Arkansas Razorbacks, Chelsea FC, Anaheim Ducks, Syracuse Orange

@JCMojica24, XBL & PSN: JohnnyDrama1234

NTWT "Back In My Day"
post #512 of 618
I'm going. I been procrastinating for years but I need to encounter asian yambs. This year is it b, I gotta do it. I been doing my Googles for reviews and "etiquette" to avoid stings and also get the best customer service.
Outta this world jupitar jack
Outta this world jupitar jack
post #513 of 618
Quote:
Originally Posted by jcmojica24 View Post

Quote:
Originally Posted by a55a5in11 View Post

Any if y'all ever hit up an Asian massage place

One of my co-workers goes all the time dude has been trying to get me to go with him lol.

I got a co-worker that went but his whole story was so damn lame
PSN: Aiinatural
Go Hawks, Mariners, Ducks
PSN: Aiinatural
Go Hawks, Mariners, Ducks
post #514 of 618
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

I'm going. I been procrastinating for years but I need to encounter asian yambs. This year is it b, I gotta do it. I been doing my Googles for reviews and "etiquette" to avoid stings and also get the best customer service.
Was just telling my bro I been noticing some sexy Asian joints lately ...gotta hit one

Matter fact I seen a black n Japanese chick on tv earlier today my gawd pimp.gif
NORTHEAST BALTIMORE RAVENS O'S MAGIC

WHERE DA BIG BOOTY FREAKS AT?
NORTHEAST BALTIMORE RAVENS O'S MAGIC

WHERE DA BIG BOOTY FREAKS AT?
post #515 of 618
Quote:
Originally Posted by a55a5in11 View Post

Any if y'all ever hit up an Asian massage place
Nope
And I'm Asian too laugh.gif
LA Dodgers,Anaheim Ducks, LA Galaxy, LA Lakers, Carolina Panthers smokin.gif

Follow me on Twitter @therantingazn
LA Dodgers,Anaheim Ducks, LA Galaxy, LA Lakers, Carolina Panthers smokin.gif

Follow me on Twitter @therantingazn
post #516 of 618
What's worse is when you go to one just for a massage and the 45+ year old masseuse gives you a rub without being asked mean.gif

Originally Posted by Methodical Management 
If buying the latest sneakers is still at the top of your list once you've reached your mid-thirties, something's wrong.

Originally Posted by Methodical Management 
If buying the latest sneakers is still at the top of your list once you've reached your mid-thirties, something's wrong.

post #517 of 618
Give me Gianna Michaels, Ava Devine, Sara Jay Sky Black and Carmen Hayes in their primes and I'm good
post #518 of 618
Quote:
Originally Posted by 951guero View Post

Just hit up Hong Kong if your in southern Cali

Repped. I went out to TJ last yr for a bachelor party. Telemundo chick's in Hong Kong 4 the low
post #519 of 618
Quote:
Originally Posted by TennakeySlim View Post

Repped. I went out to TJ last yr for a bachelor party. Telemundo chick's in Hong Kong 4 the low

Ima need a pm
post #520 of 618
Gianna Michaels nthat.gifdevil.gif

PSN: dare2107

Twitter
Let's Go #BUCCS

Let's Go #MAVS

"Jesus....am I speaking Chinese"

Random
(12 photos)
  

PSN: dare2107

Twitter
Let's Go #BUCCS

Let's Go #MAVS

"Jesus....am I speaking Chinese"

Random
(12 photos)
  
post #521 of 618
Quote:
Originally Posted by Law3001 View Post

Give me Gianna Michaels, Ava Devine, Sara Jay Sky Black and Carmen Hayes in their primes and I'm good

I'd take them all now. But also include Kitten, Vanessa Blue, Italia Blue and Diana Devoe to that list.

All that 240p peno relived in in HD would make me die a happy man
post #522 of 618
Quote:
Originally Posted by RustyShackleford View Post

 

bahahhaha right

 

thought I would wake up to this thread being locked

 

what yall know about creamyexotica fake body

 

i would still hit it

 

brittney white is coming up nicely her breast to waist to *** ratio is crazy

NT SINCE '06 pimp.gif

 

 

 

NT SINCE '06 pimp.gif

 

 

 

post #523 of 618
Quote:
Originally Posted by frshstunna View Post
 
Quote:
Originally Posted by 301216baller View Post

It's funny how women can make guys join together from all over the world lol
No beefs, arguments , shots or tension ...rare for a thread with this Many posts laugh.gif

 

That's why this thread hasn't been locked. The beauty of the unity is what keeps Meth from pressing that button

 

R4kYa.gif 

BROOKLYN BORN

BRONX RAISED

HARLEM EDUCATED

 

"Blue and orange everything, clearly what I'm repping

and the pressure that come with it like I'm wearing number 7"

BROOKLYN BORN

BRONX RAISED

HARLEM EDUCATED

 

"Blue and orange everything, clearly what I'm repping

and the pressure that come with it like I'm wearing number 7"

post #524 of 618
He's just waiting to RICO all of y'all.
post #525 of 618
Quote:
Originally Posted by Mark Antony View Post

He's just waiting to RICO all of y'all.

post #526 of 618
roll.gif gonna look like a mw2 nuke was set off in here
On A Savage Journey.
On A Savage Journey.
post #527 of 618
Quote:
Originally Posted by pip777 View Post

Gianna Michaels nthat.gifdevil.gif
Gwpsoat
Italia blue tho man. I would srs marry her. The moans b the moans. I could fap to her audio.
Outta this world jupitar jack
Outta this world jupitar jack
post #528 of 618
Quote:
Originally Posted by AdobeCS4 View Post

roll.gif gonna look like a mw2 nuke was set off in here




Yep roll.gif

PSN: dare2107

Twitter
Let's Go #BUCCS

Let's Go #MAVS

"Jesus....am I speaking Chinese"

Random
(12 photos)
  

PSN: dare2107

Twitter
Let's Go #BUCCS

Let's Go #MAVS

"Jesus....am I speaking Chinese"

Random
(12 photos)
  
post #529 of 618

put me up on game with the asian jawns in miami before it happens!

no longer the weeknd of the crew cause beauty behind the madness sucks

giannis is a future nba star

no longer the weeknd of the crew cause beauty behind the madness sucks

giannis is a future nba star

post #530 of 618
Back to backpage tho... is there any reason to even go there anymore? The traffic is about to be on 0
Outta this world jupitar jack
Outta this world jupitar jack
post #531 of 618
Yall broke my no fap streak by posting all these new joints i aint never heard. Jynx Maze smokin.gif
post #532 of 618
Cough christy mack cough
post #533 of 618
Quote:
Originally Posted by Beacon ave south View Post

Yall broke my no fap streak by posting all these new joints i aint never heard. Jynx Maze smokin.gif
I was tempted but stayed strong.
Outta this world jupitar jack
Outta this world jupitar jack
post #534 of 618
Quote:
Originally Posted by XCellz View Post

bahahhaha right

thought I would wake up to this thread being locked

what yall know about creamyexotica fake body

i would still hit it

brittney white is coming up nicely her breast to waist to *** ratio is crazy

Creamy exotica the truthhhhh
Team Cleveland OG member #5
Team Cleveland OG member #5
post #535 of 618
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

Back to backpage tho... is there any reason to even go there anymore? The traffic is about to be on 0

They're still on there just in a different section
Team Cleveland OG member #5
Team Cleveland OG member #5
post #536 of 618
Quote:
Originally Posted by XCellz View Post

Quote:
Originally Posted by RustyShackleford View Post



bahahhaha right

thought I would wake up to this thread being locked

what yall know about creamyexotica fake body

i would still hit it

brittney white is coming up nicely her breast to waist to *** ratio is crazy

True, she just needs to start using black hairstylists before scenes instead of Supercuts
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
Houston Texans Seattle Seahawks Houston Rockets
Seattle Supersonics Houston Oilers
post #537 of 618
Quote:
Originally Posted by hhaze View Post

Never had asian...so wouldnt mind asa akira right meow

Kalina Ryu > *
PSN - BURRack_Obama ... XBOX - BobFromMarketng

=)
PSN - BURRack_Obama ... XBOX - BobFromMarketng

=)
post #538 of 618
Quote:
Originally Posted by Willchamberlain View Post

Back to backpage tho... is there any reason to even go there anymore? The traffic is about to be on 0

nah. i've never heard of anyone finding a job (no blow/hand) from there

there's plenty of other sites where the ladies can advertised, it's just more expensive to post and they verify the ladies
and then there's your ashleymadison/seekingarrangement/sugardaddy sites that are basically running an escorting service

Quote:
Originally Posted by a55a5in11 View Post

Quote:
Originally Posted by jcmojica24 View Post

Quote:
Originally Posted by a55a5in11 View Post

Any if y'all ever hit up an Asian massage place

One of my co-workers goes all the time dude has been trying to get me to go with him lol.

I got a co-worker that went but his whole story was so damn lame

them nuru massages are no joke devil.gif
korean spas >
a lot of asa akira looking girls oiling you down with their small hands
post #539 of 618
The chicks are still on BP except they're under the dating section now
Chicago x Nigeria

Jordan Retro 12 Black/Red Size 12 DS for sale PM me
Chicago x Nigeria

Jordan Retro 12 Black/Red Size 12 DS for sale PM me
post #540 of 618
Quote:
Originally Posted by 301216baller View Post

Creamy exotica the truthhhhh
Creamy exotica looks ashy to me lol.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General
This thread is locked  
NikeTalk › NikeTalk Forums › The Lounge › General › RIP Backpage (2009-2017)