New Lil Wayne Carter 3 Cover (Weird as Hell)

223
10
Joined Oct 22, 2007
Check this out. I was reading an article that said this will be the new cover for the Carter 3. I love lil wayne, but if this is the legit cover... damn... :smh:
i16.tinypic.com/8fewvva.jpg[/img]


Heres the link to the website too

[link=[URL]http://www.down-south.com/content/view/1519/1/[/URL]]Carter 3 Album Cover[/link]
 
4,769
11
Joined May 14, 2007
:stoneface:


:smh:
TEAMLOSTPOWERCITY
After getting 1000 respect in the past few days, we just want to disarm, throw back a couple mexicodones, and have conversations with IMADINOSAUR in broken English.​
 

johnnycage202

Banned
285
10
Joined Jan 29, 2002
It's getting to the point were this is getting so big Wayne will have to address this in a rhyme and the dude on NT who made this @#%$ is gonna get mad props...
Check up on it.
TEAMMUSICFORUM
Surrounded by idiots. Word to P and Timbo.​
 
2,376
10
Joined Mar 4, 2007
:stoneface:
:stoneface:
F out of here
"The american dream wasn't meant for me, cause lady liberty's a hypocrite she lied to me, promised me freedom, education, and equality never gave me nothing but slavery but now look at how dangerous you made me callin me a mad man because i'm strong and bold"

-tupac
 
1,586
23
Joined Aug 8, 2004
^^ nah you right B....someone on here PS'd that
GOLDEN STATE WARRIORS
Azubuike - Barnes - Belinelli - Biedrins - Croshere - Davis - Ellis
Harrington - Hudson - Jackson - Lasme - O'Bryant - Perovic - Pietrus - Wright
 
1,979
118
Joined Oct 1, 2003
why is this still being circulated....and why is it being taken seriously?
References: Dstylesz, DippedinSauce, 160jordansdeep,John Nike VA, Comradess,mike493961, collie, whitetbluejeansnnikes...5 positive feedback points on ISS.com
 
4,751
346
Joined Jul 31, 2007
Ive seen 3 newbies now apologize for threads they shouldnt have made

Its just that there was a thread on this earlier today

but then again how in the hell could you belive this to be true? Id think hed come out before doin this

:smokin
Team Otaku
TeamWolfShirts
"Its painful how sexy I look in this."
 
4,769
11
Joined May 14, 2007
Since you new, I'ma set you straight fam...

The key to NT is lurk around for a minute... see who's who and what's what.

Don't post the first thing you see on some other site, cuz 9 times outta 10 we done already seen it, talked about, dissected it and buried it.

Consider yourself learned. :D
TEAMLOSTPOWERCITY
After getting 1000 respect in the past few days, we just want to disarm, throw back a couple mexicodones, and have conversations with IMADINOSAUR in broken English.​
 
572
10
Joined Apr 18, 2006
This bout the third time in the past few days someone asked about this fake @#%$ cover :rolleyes
, and there was a whole post on how mediatakeout.com stole a PS from NT. Even heard someone saying they heard about this on the radio. :smh:
:smh:
 
47
10
Joined Sep 21, 2006
Quote:[hr][/hr]Since you new, I'ma set you straight fam...

The key to NT is lurk around for a minute... see who's who and what's what.

Don't post the first thing you see on some other site, cuz 9 times outta 10 we done already seen it, talked about, dissected it and buried it.

Consider yourself learned. :D
Dr. Pooh
or it might be
+ Tone+
using this s/n if I / he reached my / his daily post limit
 
245
11
Joined Aug 1, 2007
You get the Cash Cab stoneface....

I never sleep, cause sleep is the cousin of death....​
 
56
10
Joined Dec 20, 2006
^^^^ haha at both stonefaces

thats bull aint no way that color is for the cover...mayb the pic thou
TeamFreshPrince​
I got styles you can't copy B,it's the triple six in the mix,straight from H-E-double-hockey sticks
 
104
10
Joined Jan 15, 2003
i heard about this on the radio too, they where talking about it on Russ Parr... i just had to laugh so hard
This space left blank intentionally.
 
U

User 37837

Guest
:rofl:
:rofl:
:rofl:
[hr][/hr]
TEAMlateNIGHT
>WE NEVER SLEEP<
Sleep is for the weak.
 
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now