Nike Air Jordan 4 Retro "White/Cement" - The Aftermath - NO BUYING/SELLING/TRADING

7,490
7,840
Joined Aug 21, 2010
Ordered an 8.5 and the woman on the phone sated these orders may or may not get fulfilled. She said most orders placed yesterday will be fulfilled and that they didnt have that many left... was anyone told the same thing earlier today?

At firstI was going to be charge shipping + tax but I spoke up and asked if there was free shipping. She took off shipping and I still paid tax. 233.19 total/  Hope these go through :nthat:  
Wtf? So they're letting people order something on the chances that it "may or may not" get fullfilled? Wow!
 
2,234
607
Joined Jun 12, 2012
The Tech Greys had the smooth, super stiff, hard to crease leather.
These carry the soft, smooth, insta-crease leather, but I'd take these w/o hesitation. Based on leather, alone.
*My Beastbay pair gets here tomorrow :smokin
 
71
20
Joined May 30, 2015
all u can eat fellas, i ordered another pair just now 11.5 off of eastbay(3mins ago). I ordered one off footlocker 2 hrs ago. I usually only get 2 pair if i really like a shoe but i always wanted these so im socking up for the next 10 yrs. If you only ordered one on sat i sugggest u get a2nd in order to avoid paying re sellers fee of 200bucks more 3 yrs from now 
 
503
136
Joined Feb 14, 2016
lol you guys are jerks
homie, cop another pair! lol!! trust me, i just copped the last 8 that was left in any Foot Locker left in Miami. Trust me, i felt better after i copped the second pair. I feel so good right now knowing i have a second pair to ice. 
 
71
20
Joined May 30, 2015
 
homie, cop another pair! lol!! trust me, i just copped the last 8 that was left in any Foot Locker left in Miami. Trust me, i felt better after i copped the second pair. I feel so good right now knowing i have a second pair to ice. 
Exactly, we waited 10+years for these and having 2 allows you to rock the 1st pair without having to worry about damaging it. These are a must.....
 

Aquamanjay_

formerly jaylaw15
8,180
9,212
Joined Dec 18, 2014
Not paying $300 for these :rofl: . if I don't find help here I'll find a pair for a good price, I pride myself on being thrifty even with Jays
 
59
16
Joined Feb 15, 2016
Not paying $300 for these
. if I don't find help here I'll find a pair for a good price, I pride myself on being thrifty even with Jays
Even though my pair are still up in the air, ill still say 220 for these is robbery. If y'all ballin or hustling for these good on you. But imma stick to that 1pair, and take my newly broke *** home. Shieet now I gotta do that US to CND conversion. 
 
162
23
Joined Jan 12, 2013
Soooo just got E-Mail form Nike saying that there has been a delay and that my new Ship date is on or before 02/24/16. I ordered on the SNKRS app Sat around 2:30 pm EST. Anybody else get that E-Mail? Think I can call and convince them to give me a coupon for the future due to the delay?
 
9,065
1,154
Joined Jun 26, 2009
Soooo just got E-Mail form Nike saying that there has been a delay and that my new Ship date is on or before 02/24/16. I ordered on the SNKRS app Sat around 2:30 pm EST. Anybody else get that E-Mail? Think I can call and convince them to give me a coupon for the future due to the delay?
I got the same email
 

Air Money

formerly sneekaz
14,702
21,089
Joined Mar 30, 2006
When jb brings back classic shoes with certain features/material/design we havent seen in 20+ yrs they got us spending alot sometimes :lol:
 
11
10
Joined Oct 28, 2015
Hi guys, I'm in the UK..... seeing as you US heads stole all our shoes from size? Hanon etc..... will Eastbay ship over here? [emoji]128522[/emoji]

I love these. Feel more lightweight and comfy than the 99s. Leather nice and soft for me. Few imperfections but hey ho, what can you do. Nothing left here and desperate to double up
 
137
89
Joined Dec 14, 2015
Hi guys, I'm in the UK..... seeing as you US heads stole all our shoes from size? Hanon etc..... will Eastbay ship over here? [emoji]128522[/emoji]

I love these. Feel more lightweight and comfy than the 99s. Leather nice and soft for me. Few imperfections but hey ho, what can you do. Nothing left here and desperate to double up
They do ship internationally. I think shipping is around $70.
 
3,201
2,071
Joined Aug 2, 2008
Was fortunate enough to cop with ease on Saturday at a HOH. First pair in a long time I wore out of the store, really happy with them.
 
528
68
Joined Jan 19, 2015
View media item 1912848
Had to double up! Wish I trippled up wore them saturday night and I never rock my js in the winter but I had to! They comfy.

First pair I grabbed saturday morning at footlocker was dogged up from a whole bunch of scuffs to bad bad bad creasing etc so I went to finishline grabbed two pairs that are basically flawless and returned the footlocker one even tho I wanted 3 I'll live with 2 pairs

Glad every one seems happy with there's for most part I'm more then happy and little surprised they sold out as much as they have most pairs in stores that are left are the messed up ones resales doing better then I thought
 
Top Bottom
  AdBlock Detected

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker or head over to our upgrade page to donate for an ad-free experience Upgrade now