Nike PG 3 - OUT NOW - Price: $110-$120, NIKEID $130

Discussion in 'Nike' started by thapointguy, Dec 24, 2018.

  1. MoneyAmeer

    MoneyAmeer formerly mrlbjjdkb

    2,009
    609
    Joined
    Nov 27, 2013
    He needs to get that shoulder fixed in the off-season then rest smh
     
  2. D_eezus

    D_eezus formerly zombifed nach0

    9,511
    4,263
    Joined
    Feb 22, 2013
    :rofl:

    Maaaaaaan PG

    You love to see it
     
  3. ironhorse75

    ironhorse75

    119
    145
    Joined
    Jun 24, 2016
    He hasn't been himself for months.
     
  4. MoneyAmeer

    MoneyAmeer formerly mrlbjjdkb

    2,009
    609
    Joined
    Nov 27, 2013
    Why would you love to see it
     
  5. thapointguy

    thapointguy

    35,981
    15,671
    Joined
    Jan 31, 2002
    Gonna return the Mamba Mentality















    not srs
     
    kingjay718 likes this.
  6. D_eezus

    D_eezus formerly zombifed nach0

    9,511
    4,263
    Joined
    Feb 22, 2013
    “Bitter” laker fan :lol:

    Will give him credit for that MVP stretch he had though.
     
  7. cestoz

    cestoz

    155
    156
    Joined
    Jul 27, 2015
    Nike eu Screenshot_20190415-105512.png
     
  8. blastercombo

    blastercombo

    32,720
    21,185
    Joined
    Oct 10, 2013
    Enjoy the PEs becuase it’s about to come to an end within a week
     
    kingjay718 likes this.
  9. jaynev

    jaynev

    9,250
    7,439
    Joined
    Jan 11, 2016
    New meaning to the “gone fishing” PE’s
     
  10. Fozzy Badfeet

    Fozzy Badfeet

    22,576
    8,259
    Joined
    Jul 22, 2012
    True. I played in both. Love the fit and traction on the PG3.
     
    Declan likes this.
  11. gameovertripleh

    gameovertripleh

    1,284
    30
    Joined
    Nov 10, 2004
    where are you located? BHM joints are fiiiiiiiiiiire.
     
  12. Bert.

    Bert. formerly zyzz

    83,990
    20,312
    Joined
    Oct 25, 2010
    Michigan, this was at lakeside mall, Sterling Heights

    I doubt they have many sizes considering they're gone everywhere?
     
  13. MoneyAmeer

    MoneyAmeer formerly mrlbjjdkb

    2,009
    609
    Joined
    Nov 27, 2013
     
    Declan and Fozzy Badfeet like this.
  14. agrizzly21

    agrizzly21

    856
    697
    Joined
    Jul 21, 2012
    I was able to get my HOH to stock locate my 9.5 BHM back in mid March but took them back last week.
     
  15. D_eezus

    D_eezus formerly zombifed nach0

    9,511
    4,263
    Joined
    Feb 22, 2013
    The turn is happening with those :lol:
     
  16. therefill

    therefill

    6,942
    6,055
    Joined
    Jun 21, 2015
    Those NASAs are clean. Too bad they'll get dirty real quick on court. :frown::frown:
     
    Declan and gwizzle like this.
  17. bballkid11

    bballkid11

    8,709
    6,804
    Joined
    Jan 6, 2009
    Yeah, they nice as ****. But my courts will tear those uppppppppppp smh
     
    Declan likes this.
  18. Fozzy Badfeet

    Fozzy Badfeet

    22,576
    8,259
    Joined
    Jul 22, 2012
    These releasing in the US?
     
  19. d3dubb

    d3dubb

    207
    124
    Joined
    Apr 1, 2017
    Tonight's heat
     

    Attached Files:

    Declan likes this.
  20. TheRealAlleygator

    TheRealAlleygator

    1,477
    2,093
    Joined
    Apr 21, 2017
    Why wouldn’t they it’s ”north American” space assc
     
  21. newkickswhodis

    newkickswhodis

    29
    32
    Joined
    Jan 30, 2017
    :lol:
     
    Declan likes this.
  22. tigo0240

    tigo0240

    8,837
    7,346
    Joined
    Aug 23, 2013
    National Aeronautics and Space Administration


    but you were close!
     
    Declan likes this.
  23. Fozzy Badfeet

    Fozzy Badfeet

    22,576
    8,259
    Joined
    Jul 22, 2012
    Damn.

    Anyway, initial reports of this release was Europe. But I’m glad to hear North America will be getting these.
     
  24. moneymike9

    moneymike9

    2,246
    88
    Joined
    Feb 27, 2004
    AD6EE468-8855-4126-A68A-671B937A0F29.jpeg

    Saw these at my local Nike. First time i’m seeing this colorway.
     
    Declan and unconscious like this.
  25. MoneyAmeer

    MoneyAmeer formerly mrlbjjdkb

    2,009
    609
    Joined
    Nov 27, 2013
     
    Declan likes this.