Rawer Single: Common - [The Corner] or Nas - [Made You Look]

827
11
Joined May 30, 2006
Think these 2 tracks are the two rawest singles to drop in 5 years from two of the best lyricists in the game.. Lyricism on both is





Peace God, word is bond!
 
4,978
19
Joined Feb 26, 2005
Made You Look. Makes me wanna bust my gun.
TEAM
Google​
We're Feeling Lucky​
T E A M N E W Y O R K K N I C K S​
 
811
10
Joined Oct 25, 2007
Made you Look. No contest.
Team Negrodamus​
TEAM BROOKLYN
TEAM PS3
PLAY B3YOND
PSN: DMasta718​
 
571
13
Joined Apr 29, 2004
Made You Look is insane , The Corner is cool but nowhere near that level .
Be good I might put away the wood and give you the mustache​
 
4,753
346
Joined Jul 31, 2007
Your buggin Made You Look hands down, didnt you make a similar thread to this awhile back pittin Made You Look against a better song more raw song? mighta been someone else

The Corner beat was laid back comprared to Made You Look when you hear dat NaS joint knockin you kno its about to be flames

:smokin
Team Otaku
TeamWolfShirts
"Its painful how sexy I look in this."
 
827
11
Joined May 30, 2006
I know Made You Look is straight crack but dang Common comes tough on The Corner too, lyrically i think The Corner is better but Made You Look is the whole package.
Peace God, word is bond!
 

og_Rodney

formerly airodney23
2,556
339
Joined Jun 13, 2004
Made You Look by a mile. They had the gunshots on the joint when they played it on radio stations, moe!
Team Negrodamus
I'm Black yall, and I'm Black yall, and I'm Blackity-Black and I'm Black yall!!​
 
844
13
Joined Feb 6, 2005
"Put ya hand up that you shoot wit, count ya loot wit', push the pull stick in ya new crib, same hand that you hoop wit' swing around like you stu-pid."

:wow:
my fave line :pimp:
stylemolester​
TEAMMARVEL​
"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace."-jh​
 
2,936
13
Joined May 14, 2005
Quote:[hr][/hr] lyrically i think The Corner is better but Made You Look is the whole package.[hr][/hr]
....yea, Ima Need All That....
TG/G.B'z the fam, ESD what I bleed
'...Now yall know why I flow like that...I aint Em, I here to put the real hood on the map, b****!!!!"...'
 
574
10
Joined Feb 6, 2006
Quote:[hr][/hr]Made You Look unquestionably, that Apache sample got slayed.[hr][/hr]
TEAM EAGLES
Andrews - Baskett - Brown - Brown - Bunkley - Cole - Considine - Curtis - Dawkins - Gaither - Gocong - Herremans
Howard - Jackson - Kearse - McNabb - Patterson - Runyan - Sheppard - Spikes - Tapeh - Thomas - Westbrook​
 
3,317
27
Joined May 25, 2006
it's not even fair. :lol:
He's havin heaven on earth, will his wings still fit him?
 
17,246
72
Joined May 19, 2004
Made You Look by far imo, one of Salaam Remi's best beats
Team49ers/CalBears/Warriors
XVI . XIX . XXIII . XXIV . XXIX
Bring UCSD a football team.​
 
182
10
Joined Aug 27, 2005
Made You Look...The Corner is hot too
Chrome tanks,Player like Yanks,Check the franchise,Front on my guys,My enterprise splash many lives​
 
3,001
297
Joined Jun 7, 2004
That's a tough one. IDK.
TEAM BEN GORDON
"...he got changed over his change a block off Ashland
 
Top Bottom