Featured ADIDAS BOOST Thread - PAGE 1 for INFO- *NO BUYING/SELLING/TRADING*

Discussion in 'Other Brands' started by jpac, May 7, 2014.

How many 3.0s have you copped this year?

Poll closed Aug 22, 2017.
  1. 0

    17 vote(s)
    22.1%
  2. 1-2

    33 vote(s)
    42.9%
  3. 3+

    27 vote(s)
    35.1%
  1. therefill

    therefill

    6,728
    5,715
    Joined
    Jun 21, 2015
  2. hnguy4

    hnguy4

    4,012
    4,650
    Joined
    Mar 14, 2017
    I dont even like all red shoes but those are fire. reminds me of a dragon or something.
     
  3. therefill

    therefill

    6,728
    5,715
    Joined
    Jun 21, 2015
    I've been asking for a CNY edition like those forever. Red upper with gold accents are like the official colors of CNY, but instead for some reason Adidas releases some random color and attaches the "CNY" tag to it. There is no way you can walk into Chinatown on CNY and NOT see that it is mostly red and gold everywhere.
     
    foamgang23 likes this.
  4. ozboi

    ozboi

    5,614
    4,358
    Joined
    May 7, 2016
     

    Attached Files:

  5. rioibrs

    rioibrs

    950
    471
    Joined
    Dec 28, 2016
    yeah ultra boost with the 1.0 pattern look good in any colorway outside of creams
     
  6. specialfx45

    specialfx45

    589
    242
    Joined
    Jul 26, 2012

    I believe this is the CNY ultra boost that Eddie Huang (Chef and who the show “Fresh off the Boat TV” show is based on) collaborated with Adidas
     
  7. hnguy4

    hnguy4

    4,012
    4,650
    Joined
    Mar 14, 2017
    edit
     
    Last edited: Jan 10, 2019
  8. fillsson

    fillsson

    1,977
    1,157
    Joined
    Feb 6, 2016
    Nah except for the ash purple joints. Those are so weak.
     
  9. forgotmyoldname

    forgotmyoldname

    179
    36
    Joined
    Sep 10, 2012
    Just got my ultraboost from mr.porter and man I'm impressed with their packaging.
     
    ATC IV likes this.
  10. tigo0240

    tigo0240

    8,488
    6,833
    Joined
    Aug 23, 2013
    UB mids came in...these are niiiiice. I've got narrow feet and skinny ankles so they fit perfectly.

    Might pick up another pair or two now. Maybe the blue/green MC and the pearlescent & grey.

    Thanks @matrix again for posting the FNL deal. Saved me like $40
     
    snkrfollower, 5star02707 and matrix like this.
  11. therefill

    therefill

    6,728
    5,715
    Joined
    Jun 21, 2015
    Yeah, I thought he was giving us a peek at the 2019 CNY UBs. But if what @dragontales posted is the 2019 CNY UBs then those are extremely ASSCHEEKS.
     
  12. bbkangg

    bbkangg

    8,221
    5,917
    Joined
    Sep 24, 2015
    Those cny ub are trash. Might sell out believe it or not.
     
  13. fedfer

    fedfer

    366
    95
    Joined
    Jun 19, 2014
    Wish they had the Creams :smile:
     
    JPS likes this.
  14. Magic33

    Magic33

    32,562
    16,060
    Joined
    May 16, 2003
  15. kg21

    kg21

    1,770
    371
    Joined
    Aug 8, 2010
  16. hittoes

    hittoes

    379
    217
    Joined
    Aug 4, 2012
    Those Eddie Huang Cny are really dope:smokin
     
  17. MFunkhouser

    MFunkhouser

    1
    0
    Joined
    Jan 9, 2019
    Anyone with creams know why the adidas tongue badge is slightly different on both pairs? One pair is more translucent and sparkly than the other pair.

    Bit hard to tell in the photo. Dunno if its my imagination as well but the knit on one is slightly stiffer than the other.

    IMG_2256.JPG
     
  18. juanvaldez

    juanvaldez

    2,732
    3,151
    Joined
    Jul 7, 2017
    Nite Jogger early access up on the app right now. Not sure what status you need for it. I’m ‘icon’ or whatever.

    Not sure if I want these, tbh...
     
  19. bbkangg

    bbkangg

    8,221
    5,917
    Joined
    Sep 24, 2015
    Yup
     

    Attached Files:

  20. nonheinous

    nonheinous

    3,835
    7,953
    Joined
    Mar 16, 2016
    ^ discount coupons work btw
     
    juanvaldez likes this.
  21. turbospartan

    turbospartan

    4,800
    2,581
    Joined
    Aug 19, 2015
    wtf do they?
     
  22. Magic33

    Magic33

    32,562
    16,060
    Joined
    May 16, 2003
    Sometimes they look dope, and other times meh
     
  23. nonheinous

    nonheinous

    3,835
    7,953
    Joined
    Mar 16, 2016
    Yes, the newsletter ones, I presume if you’re sitting on one that is higher than 15%, those might work as well.
     
  24. turbospartan

    turbospartan

    4,800
    2,581
    Joined
    Aug 19, 2015
    Hmm I can't even find any discount codes... they seem hit or miss if they actually show up in my account.

    Then again, I returned some stuff (alphaedges) yesterday so maybe my points dropped down again?