barbers in san jose

12
10
Joined Jul 1, 2005
Yo i wanna get a fohawk hairstyle, but I dont know of any spots in san jose that know how to do that style. Can someone help me out. Thanks!!!
 
228
31
Joined Dec 15, 2002
Bump this....anyone know the best fade in san jo? And does anyone in san jo do a razor lineup? Thanks in advance!
 
9,724
179
Joined Aug 12, 2004
I go to Giants on Alum Rock to get a taper.
GOLDEN STATE WARRIORS
Azubuike - Barnes - Belinelli - Biedrins - Cabarkapa - Davis - Ellis - Foyle
Harrington - Jackson - Jasikevicius - Lasme - O'Bryant - Pietrus - Powell - Wright
 
1,335
32
Joined Aug 24, 2006
Da Barbershop on White Rd. gets the job done. :pimp:
Team49ers
XVI . XIX . XXIII . XXIV . XXIX
The Alex Smith ERA Officially Begins​
 
151
10
Joined Sep 21, 2002
If you trim your hair down yourself before you go there,Giants will give you a taper and a line-up for $10. Dude with the dreds seems to be the most popular.
4-0-8 Yay Area
Killafonia
 
9,724
179
Joined Aug 12, 2004
No more dreads anymore^
BOSTON CELTICS
16 CHAMPIONSHIPS​
Allen - Allen Davis Garnett Olowokandi
Perkins - Pierce - Powe Pruitt Rondo - Scalabrine Wallace
 
1,153
11
Joined Mar 10, 2007
they're good at what they do and i asked for a cut they said for $15 i was damn im used to paying $6 at the asian salons for a cut
THIS HOW WE CHILL FROM 93'
TIL'
 

Jaymatik

Staff member
1,340
23
Joined Apr 24, 2004
^ Yeah, but at most of those spots they're always in a hurry... sometimes I'd like them to take their time. People tend to make more mistakes when they're in a rush.
***SELLING 90s hip hop vinyl and DJ equipment. Contact me if interested!***
 
511
11
Joined Jul 1, 2001
u gonna notice a difference if you paying 6 opposed to paying 15.....


especially for a cut
BEEN HERE FOR A MINUTE.
 
211
10
Joined Jan 6, 2007
i hurd there'a a dude that lives in the cape's (berryessa holla) that lines up pretty clean...gives dope tapers too all in his garage. i be driving by and i see dudes walkin out of his driveway lukin maad clean.
ebay ID: admrl_trdng

Need a DJ? Book MNP productions for all your entertainment needs. PM me for more info. Bay Area only. Hollaa!!
 
511
11
Joined Jul 1, 2001
^ yup thats my cuzzo....cuts all day 10$ a cut, holla at me for more info if you looking to get a cut....he blessed with the blades true story
BEEN HERE FOR A MINUTE.
 
24
10
Joined Mar 22, 2005
yo the barber off of berryessa is the best in san jose no question. At least one of the best in the whole bay, I heard from my cousin about the garage and asked how much for a cut, got one of the cleanest cuts i ever got for only 9 bucks(i was short one). been goin there for about 3 months now. he does all styles too
Everyday Im hustlin
 
297
65
Joined Jun 11, 2005
go to kims hair and nails off tully next to eastridge and quimby i believe, and ask for nancy. only $6. sounds weird and fishy, but once u get there, theres a line of guys waitin to get a fade done by her. shes cuts damn good. def recomend.
 
122
10
Joined Aug 15, 2004
what's the address of the dude's garage... i've been going back and forth from kim's and giant's and i want to try someone new.. (giant's when i'm ballin lol, and kim's when i'm broke)...
TEAM WARRIORS
Azubuike - Barnes - Belinelli - Biedrins - Croshere - Davis - Ellis
Foyle - Harrington - Jackson - Lasme - O'Bryant - Perovic - Wright
 
511
11
Joined Jul 1, 2001
^ antheezy...hit me on the pm, ill shoot you the address....its by flikenger park

same quality as giants but you gonna pay way less
BEEN HERE FOR A MINUTE.
 
228
31
Joined Dec 15, 2002
Can someone hit me up with the info for the garage? Im right in that area too. sounds like the spot.....
 
660
11
Joined Nov 3, 2003
Yo.. yall gotta go see May... she been cuttin my hair for 12 years.. bast fades in SAN JO... she used to be at kims.. now she has her own spot on the westside
<<<<<<<<<<BAYAREA>>>>>>>>>
 
2,620
17
Joined Apr 25, 2007
may doesnt work at kims no more?! ive been growing my hair out so i dont know whats going on there, but if may is gone, there is no reason to go to kims anymore.

MAY DOES WORK..

dretheman, info on mays new spot?
 
3,275
430
Joined Apr 5, 2007
hahahaha

i go to kims with the dude ken sometimes i go to mays but its too far


ayo i need info on dude that lives by flick thats my area right there went to pedmont.

10 sounds good. wats dudes name? can some 1 give me some info



Team PICS?
where the PICS?
TeamIFTSOYM​
yea shes a MILF​
TEAM UNCIRCUMSIZED
 
Top Bottom