Nike 1/2 Cent for Holiday 2010 Cranberry & Eggplant

19,374
5,914
Joined Apr 15, 2007
easy pass on both at least for retail. If they follow suit of the silver, black, green 1/2 cents they will go on sale
 
11,584
5,862
Joined Dec 11, 2007
hmmmm. officially i will reserve judgement til we see actual pics. unofficially i think the cranberries aren't looking so hot and the eggs are beautiful just as we would have expected, BUT... i do think they are ODing on all the eggplant.
 
7,863
19
Joined Jan 12, 2007
Originally Posted by CharmCityKid

hmmmm. officially i will reserve judgement til we see actual pics. unofficially i think the cranberries aren't looking so hot and the eggs are beautiful just as we would have expected, BUT... i do think they are ODing on all the eggplant.
 
2,476
34
Joined Jul 15, 2007
Not bad not bad at all...but the Blue 1/2 cents are by far the best colorway and probably will always be the best...Nike is milking the 1/2 cent. I think it should have been a one time production. But eggs maybe picked up in the near future
 
1,077
159
Joined Sep 18, 2006
Pass on both. Nike gonna milk the eggplant color like they do neon. Looks good on foam ones not so much 1/2 cents.
 

bigj505

Staff member
42,568
21,576
Joined Jan 23, 2007
Originally Posted by Mayhemgatz

Originally Posted by CharmCityKid

hmmmm. officially i will reserve judgement til we see actual pics. unofficially i think the cranberries aren't looking so hot and the eggs are beautiful just as we would have expected, BUT... i do think they are ODing on all the eggplant.
but i will have each on super sale
 

curtisboy

Banned
461
20
Joined Feb 3, 2010
Originally Posted by Jking0821

easy pass on both at least for retail. If they follow suit of the silver, black, green 1/2 cents they will go on sale
Yup im not paying over $100 for these
  
 
68,115
22,302
Joined Aug 1, 2004
eggplant penny 1/2 cents are selling..i dunno who made ya think they wont...cranberries however will sit till they hit 150 before

people start to bite on em.
 
15,859
1,926
Joined Feb 9, 2008
Eggplants are nice but they are oding the cw. It was always considered a rare and special cw IMO. This year alone, 3 different shoes with the eggplant cw will drop.
 
1,698
124
Joined Mar 4, 2002
i'm in love. gotta get the cranberries to represent stanford. eggplants are automatic. now i don't have to feel so bad for having to pass on the foams this saturday due to lack of $
 
7,863
19
Joined Jan 12, 2007
Originally Posted by YungSatellite

Originally Posted by CharmCityKid

hmmmm. officially i will reserve judgement til we see actual pics.
This....

Spoiler [+]
Cranberry Foam 1? 
i was thinking the same thing....
 
1,546
10
Joined Apr 20, 2003
ehhh...colorways ain't bad...i'd be open to welcome that cranberry in a Foamposite One, but it still won't lure me to buy a 1/2 Cent
no way no how
 
Top Bottom