Why Young Thug is my favorite rapper.

Discussion in 'Music' started by soussoul, Mar 17, 2014.

  1. soussoul

    soussoul

    11
    10
    Joined
    Mar 15, 2014
    There has NEVER been a Young Thug out there. This dude is so unique and so god damn talented. I’m not so sure I **** with the fact that he’s now a Rich Gang member, and honestly I really hope he doesn’t sell out and start making ****** music which he likely will, but from his mixtape 1017 Thug up until now, I think this dude is so unique and he gives soooooo little of a **** that it’s not only incredibly entertaining to hear the nuts **** he comes up with, but he’s also pretty deep in his grasp of melody and songwriting. It seems weird to say that about a dude who sings “I'ma stoner I'ma stoner” but seriously just like listen to this song and understand the artistic value in his ****, especially how he goes in on the second verse (a notable line being “It’s hard to be mad at the man that you made me baby” ****** gorgeous ****). this dude is really ****** talented. Anyone feel me on this?



    chazultra.com
     
  2. shotsrangout

    shotsrangout

    8,752
    3,558
    Joined
    Jan 30, 2013
    Dude is hot doodoo butter. Only new trap rappers out of the south that are good is Migos.
     
  3. willchamberlain

    willchamberlain

    20,789
    8,663
    Joined
    Nov 25, 2012
    Troll post
     
  4. dwileykyot

    dwileykyot

    1,841
    643
    Joined
    Nov 13, 2002
    Young thug is that you 8o


    But seriously, I'd never heard of the dude outside of the celebrity thread (I think) and actually listened to the song you posted

    :lol this dude really did a hickory dickory doc line :lol

    I'll try to forget I ever heard this
     
    Last edited: Mar 17, 2014
  5. l7oser

    l7oser

    4,922
    1,640
    Joined
    Oct 12, 2007
    Please listen to more music...................
     
  6. Peep Game

    Peep Game

    83,062
    19,145
    Joined
    Jun 2, 2011
    [​IMG]
     
  7. jf04

    jf04

    659
    261
    Joined
    Aug 1, 2012
    My Krazy Life in stores tomorrow.
     
    worldgonemad likes this.
  8. soussoul

    soussoul

    11
    10
    Joined
    Mar 15, 2014
    lol who's ya'll dudes favorite rapper. that ****** blows that there aren't more people out here who actually listen to rap that doesn't focus on lyrical ****. like i love rap music dont get me wrong, but aren't you tired of hearing dudes rap endless bars with the same tone? thats why i love people like thug, danny brown, future, migos, gangsta gibbs. etc.

    i'll reiterate my post with some other thug ****. like forreal, get his artistry, its dope as ****. what he's saying isn't the focus so much as his melodic decisions, his emotion and his LACK OF ***** GIVEN.



    chazultra.com
     
  9. meek meals

    meek meals

    6,988
    1,823
    Joined
    Jul 18, 2012
    i appreciate his out of the box ness​
     
    soussoul likes this.
  10. loch121

    loch121

    15
    10
    Joined
    Mar 6, 2014
    LMFAO
     
  11. 301216baller

    301216baller

    12,254
    3,560
    Joined
    Oct 7, 2013
    He sounds like a dolphin
     
    mrgrapes85 and Peep Game like this.
  12. llarrydavid

    llarrydavid

    293
    93
    Joined
    Feb 13, 2014
    Get A Blog.
     
  13. cocaineaudio

    cocaineaudio

    76
    18
    Joined
    Mar 1, 2014
    It doesn't take much to be your favorite rapper does it?  this ***** has no catalog bruh lol..  he did his sxsw show and sang 2 songs..  everybody in the crowd was mad as hell...  He has to build his catalog up bruh before he's taken serious 
     
  14. soussoul

    soussoul

    11
    10
    Joined
    Mar 15, 2014
    he's got a lot of stuff man, check out his 1017 thug tape. He's got a tape with migos, one with bloody jay, and he's got soooooo many features on so many different rappers songs. His two popular songs are stoner and Danny glover. But he's been doing this for some time. He's really not trash if you listen and accept how out there he is. Like listen to "Nigeria" or "picachu" from 1017 thug, he's got such an interesting style
     
  15. dat dude chris

    dat dude chris

    19,199
    2,408
    Joined
    Aug 22, 2011
    LMFAOOOOOO yo forreal you need to listen to more hip hop cause it seems like Young Thug is the first non radio rapper you ever heard and listened to. I can name prolly 50 rappers off the top of my head that are better than dude. Also dude is already making sell out music so him signing to Young Money and making trash music cause of that is dumb because its already happening. But hey everyone got their own opinion, he has some songs I like and he has a lil potential. Hes trash for the most part tho, of course IMO lol
     
  16. soussoul

    soussoul

    11
    10
    Joined
    Mar 15, 2014
    Man I LISTEN to hip hop. My favorite rappers include Freddie Gibbs, Action Bronson, Future (his mixtapes not his radio ****), pusha t, old Wayne, partynextdoor, Q, big boi, killer mike and gunplay. What do these dudes all have in common? They don't give a ****. They just do what they love and don't try to move mountains with meaning. I really don't like ignorance, name any of your favorite rappers, I prolly have only good things to say about em unless it's like childish gambino or macklemore
     
  17. ken piffy jr

    ken piffy jr

    449
    173
    Joined
    Nov 19, 2012
    Yet your favorite rappers are lil Wayne Future and Gunplay?

    Hahahahahahaha

    Just by seeing your list I can tell your still a teen. You are being fooled by your circle if you think this is real hip hop.
     
  18. joeyxfresco

    joeyxfresco

    1,252
    238
    Joined
    Aug 23, 2012
    Fader Fort right? Dude came on to his set late as **** and left early :lol

    The dudes beside me almost broke out in tears when he showed up. I don't see the fascination with this cat :{
     
  19. soussoul

    soussoul

    11
    10
    Joined
    Mar 15, 2014
    Jeez y'all are some angry dudes. I was just tryna share **** I like and see who feels me. I don't give a **** what if you don't like people I listen to. I like all of these rappers for very specific and legitimate reasons, if you don't **** with them there's no reason to **** on me. I have no respect for you. If you have an actual opinion on the subject like specific, intelligent reasons why you don't like the rappers I like and examples of rappers that you do like and why you like them compared to mine, I'd be willing to have a conversation, but hip hop is ****** up because of the lack of love. Tell me your favorite rappers I prolly have nothing but good things to say about em. Jesus, I'm sorry I even attempted to find another intelligent person on these forums.
     
  20. joeyxfresco

    joeyxfresco

    1,252
    238
    Joined
    Aug 23, 2012
    You mad? 8o