Featured Official Travis Scott x Jordan Thread ...

Discussion in 'Jordan Brand' started by noir., Feb 11, 2018.

  1. leonard706

    leonard706

    1,548
    1,780
    Joined
    Feb 23, 2014
    Had a guy I was cool with ask for my extra pair of Belugas for retail but he flaked when were supposed to make the exchange. Then a few months later when he saw the price was close to $1k, he wanted them again for retail. Nah son.
     
    Last edited: May 16, 2019 at 7:06 AM
  2. suchafraud23

    suchafraud23

    1,772
    1,220
    Joined
    Feb 19, 2015
    Purple 4. Yeah, good luck on those dropping

    Anyway.

    If it’s not retail plus shipping +tax as the max price

    It ain’t ya homie.

    I don’t care if it’s a $20 profit for his troubles. Unless you adding the extra money cause you love shoe. Y’all ain’t as cool as you think
     
  3. leonard706

    leonard706

    1,548
    1,780
    Joined
    Feb 23, 2014
    Not mass, but I bet they sit on dozens of specific shoes.
     
  4. cragmatic

    cragmatic

    12,156
    2,033
    Joined
    May 15, 2002
    Appreciate it fam. There was no possible way I could resell these. Ended up wearing them out for dinner after I was done filming for the review video.
     
    icysoles718 and ModernMade like this.
  5. Brooo these UA pairs be looking as good and better than the real pairs lmao. I almsot just copped a pair of uas but backed out. Still might. I like the look and better believe I ain't rocking no pair I could get 9 hundred for but some high quality fakes I might just stomp em.
     
  6. That's what's up man. They're dope. Keep em clean and you can break em out for vacay's and stuff...
     
  7. m3rd

    m3rd

    566
    1,284
    Joined
    Jun 22, 2014
    Dope review man. Cool to see all the lace combos.
     
    cragmatic likes this.
  8. dachosen1

    dachosen1

    2,330
    3,548
    Joined
    Jun 14, 2013
    Real friends>few bucks
     
  9. jvo5319

    jvo5319

    1,709
    1,632
    Joined
    Jul 18, 2012
    Respect the content !
     
    cragmatic likes this.
  10. chrisnuggets

    chrisnuggets

    1,232
    1,031
    Joined
    Dec 20, 2016
    Fake shoes for fake people, what are you?

    Lol just kidding flex however you want to, just dont try to pass them off as legit. I personally get the temptation but I couldnt do it. It’s like people with M3 badges on their 328i lol.
     
    kingsin and jvo5319 like this.
  11. i wish that white part on sole were brown or infrared. that white just bothers me.
     
  12. cragmatic

    cragmatic

    12,156
    2,033
    Joined
    May 15, 2002
    I’m going to bed, but I appreciate the support for my review video! Never change NT.
     
    icysoles718 likes this.
  13. dachosen1

    dachosen1

    2,330
    3,548
    Joined
    Jun 14, 2013
    Keep in mind when you buy counterfeit products a portion of that sale could be supporting criminal activity such as terrorism. Retail or bust!
     
    gwizzle and leonard706 like this.
  14. rooster

    rooster

    4,157
    5,413
    Joined
    Jan 14, 2017
    Don't buy fakes
    If someone sees you wearing them and asks where you got them
    Are you gonna say from this asian girl named jeff lol
     
  15. dachosen1

    dachosen1

    2,330
    3,548
    Joined
    Jun 14, 2013
    Yikes
     
  16. airraab

    airraab

    21,418
    12,408
    Joined
    Oct 26, 2013
    :emoji_laughing::emoji_left_facing_fist: Punch yourself right now!
     
  17. dachosen1

    dachosen1

    2,330
    3,548
    Joined
    Jun 14, 2013

    upload_2019-5-16_4-10-40.gif
     
    hnguy4 and blakperl like this.
  18. airthompson

    airthompson Moderator Staff Member

    13,159
    6,991
    Joined
    Jul 31, 2008
    I really dont like when folks pass off info without knowing. Im sure dude is trying to help, but the some of the info is accurate whereas most isnt.

    Off the bad he said bad pairs dont have suggested retail tabs, when only domestic shoes have those. Also the production dates will vary often. Thats all ima say.
     
  19. Lmaoo this reviewer just got called out for wearing fakes yesterday
     
    wrightone86 and charmcitykid like this.
  20. He even stickied this comment in that video:

    "Been reading DMs of you guys that also have pairs from TS and SNKRS sounds like pairs are extremely inconsistent. This is a tough one TBH I would just say if you didn’t get for retail stay away lmao ‍♂️"

    :lol:
     
  21. This is from Nike.
     

    Attached Files:

    SoleSzn likes this.
  22. TGoose

    TGoose

    89
    99
    Joined
    Mar 27, 2019

    I got mine direct from SNKRS and it does NOT have the white stitching. Maybe a size thing? Mine are 14’s
     
    arookie09 and jvo5319 like this.
  23. alchemist iq

    alchemist iq

    25,220
    24,556
    Joined
    May 13, 2008
    upload_2019-5-16_5-7-11.jpeg
     
  24. TGoose

    TGoose

    89
    99
    Joined
    Mar 27, 2019
    When people talk about fakes.....are they really “fakes” or just pairs that failed QC and Nike won’t sell? Because the quality of these fakes is damn unreal lately.....
     
  25. Everything, that is produced and shipped in the name of Nike, is real.
    The rest are fake. There is no in-between.
     
    Jordan4Addict, Bert., gwizzle and 3 others like this.