Anybody else feel guilty when...

7,132
771
Joined Dec 14, 2007
You see a person in a wheelchair and you're walking around like it ain't no thing. I always feel strange and start walking with a limp or something to try and make them feel better.
 
783
10
Joined Oct 2, 2008
no - why would you?

I would feel guilty and pretty !!@!$@ if I purposely start walking with a limp to make him feel better - like seriously?
 
3,969
340
Joined Feb 8, 2011
dang this is crazy, i was in my schools library and dude in front of me was in a wheelchair i treat em as if i'd treat anyone else though. just mind my own business and carry on with what im doing. unless they fall outta their wheel chair or something.
 
2,876
10
Joined Apr 6, 2009
So you think them seeing you walk perfectly fine then randomly start limping makes them feel better?


To answer your question, no.
 
518
11
Joined Sep 29, 2010
Originally Posted by Mitchellicious

You see a person in a wheelchair and you're walking around like it ain't no thing. I always feel strange and start walking with a limp or something to try and make them feel better.
???

but nah i have a fully blind guy in my chem class at school and i feel bad about that
 

Mactastic4167

formerly mac4167
5,879
960
Joined Nov 15, 2008
Sorry but I'm in tears just imagining you walking perfectly fine and then see someone in a wheelchair and the only thing you can think to do is start limping. Ray charles walking MF'er…
 
14,400
241
Joined Feb 5, 2009
Guilty?...
No.
Thankful that i'm still able to effortlessly move around (for now)?
Yes.
 
8,357
855
Joined Apr 20, 2006
I feel you man.

I feel guilty when I feel lazy and I see people on the street with genetic disorders/malformed limbs putting in work every day, just to make a living.
 
6,700
14
Joined Jun 17, 2007
Originally Posted by Mitchellicious

You see a person in a wheelchair and you're walking around like it ain't no thing. I always feel strange and start walking with a limp or something to try and make them feel better.
lol wut?
 
7,132
771
Joined Dec 14, 2007
I don't know man. I just feel bad for them, don't judge me. Your all acting like you want me to do cartwheels and junk next time.
 
17,240
1,934
Joined Feb 3, 2006
Originally Posted by Ruxxx

Guilty?...
No.
Thankful that i'm still able to effortlessly move around (for now)?
Yes.
This + I'd never pity them either, I doubt that's what they need. I'm enjoying my youth as much as possible...I'll be getting arthiritis in my 30's
.

Just yesterday, there was an elderly lady walking with a limp, she smiled back and I just HAD to ask if she was ok...Because, "I know that feel bro".
 
4,743
737
Joined Oct 6, 2010
OP can not be serious about start walking with a limp. *real tears*
But yeah i feel thankful.
 
2,331
18
Joined Sep 1, 2011
Originally Posted by Mac4167

Sorry but I'm in tears just imagining you walking perfectly fine and then see someone in a wheelchair and the only thing you can think to do is start limping. Ray charles walking MF'er…
 


From normal to Goldie in one motion
  
 
16,537
2,544
Joined Jul 29, 2001
You should only feel guilty if you're the reason they're in the wheelchair.
 
Top Bottom